Tedarikçi / Personel Borç – Alacak Devir Ekleme
SiteBYS sistemini ilk kullanacak site/bina yönetimlerinin veya yeni bir bina yada site tanımlayan profesyonel yönetim firmalarının sisteme tedarikçi ve personellerini tanımladıktan sonra ilk yapacakları işlemlerden biride borç – alacak devirlerinin eklenmesi işlemleridir. Bunun için yapılması gereken;
- Hesaplar menüsünden Tedarikçi veya Personel Bölümünü seçiniz,
- Eğer Tedarikçi veya Personelin Sisteme geçiş yapıldığı dönem sonu itibariyle, Yönetimden Alacakları varsa “Alacak Devir Ekleme Menüsü”nü tıklayınız.
- Eğer Tedarikçi veya Personelin Sisteme geçiş yapıldığı dönem sonu itibariyle,Yönetime borcu varsa “Borç Devir Ekleme Menüsü”nü Tıklayınız.
Alacak Devir Ekleme İşlemlerinde Listede çıkan boş alanları doldurunuz.
- İşlem tarihi ; Alacak devir işleminin yapıldığı tarihi gösterir.
- Açıklama; Alacak devir işleminin açıklamasının yapılmasına yardımcı olur.
- Alacak Devir; Tedarikçi veya personelin site/bina yönetiminden olan alacak tutarını gösterir.
Gerekli alanları doldurduktan sonra “Kaydet” butonunu tıklayarak kayıt işlemini tamamlayınız.