Yeni Talep
Yeni talep oluşturma için aşağıdaki adımları sırasıyla yapmanız gerekmektedir.
1.Adım Müşteri Bilgisi;
Müşteri tanımlı bir müşteri ise Bul butonuna tıklayarak listeden müşterinizi bulunuz.
Yeni bir müşteri ise adı soyadı, telefon ve e-posta bilgisini yazdıktan sonra Oluştur butonuna basınız. Açılan ekranda müşteri bilgilerini girdikten sonra Kaydet butonuna basınız.
Kaydet butonuna bastıktan sonra program sizi tekrar 1. adıma yönlendirecektir. Sonraki butonuna basınız.
2.Adım Talep Bilgileri;
Talep tarihi günün tarihi olarak otomatik gelir, değiştirebilirsiniz. Talep türü ve talep konusunu listeden seçip açıklama yazınız. Talep türü ve talep konu türü tanımları için bkz. Talepler>Tanımlar &Ayarlar.
Tüm bilgileri doldurduktan sonra Sonraki butonuna basınız.
3.Adım Adres Bilgileri;
Adres bilgileri girdiğiniz kişi bilgilerinden otomatik olarak gelmektedir. Kontrollerinizi sağlayıp Sonraki butonuna basınız.
4.Adım Randevu;
Randevu tarihini seçmeden önce Takvimi Gör butonuna tıklayarak personellerin müsaitlik durumunu kontrol edebilir ve randevu tarihi seçebilirsiniz.
Hatırlat: Eğer hatırlatma yapılsın isterseniz randevu saatinden ne kadar süre önce hatırlatma yapılacağını girin ve sağ tarafından Sms ya da E-Posta butonuna basınız.
Randevu: Aktif hale getiriniz.
Müşteriye randevu bilgileri gönderilsin isterseniz Müşteriye Sms Gitsin butonunu işaretleyiniz. Kayıt sonrasında müşteriye randevu bilgileri gönderilecektir.
Sorumlu Kişi: Sorumlu personeli listeden seçiniz.
Tüm tanımlamaları yaptıktan sonra Kaydet butonuna basınız.
Kayıt işleminden sonra müşteriye giden sms örneği aşağıdaki gibidir.