Talep Listesi
Oluşturduğunuz talepleri izleyebileceğiniz ve işlem yapabileceğiniz menüdür.
Üst kısımdaki sorgulama alanlarından istediğiniz filtreleri vererek sonuçları daraltabilirsiniz.
Sağ üst kısımdaki İşlemler menüsünden yeni talep ekleyebilir ve tabloyu excele aktarabilirsiniz.
Süreç ve Durum başlıklarından taleplerin hangi aşamada olduğunu görebilir, durum başlığı altındaki durum üzerine tıklayarak durum değişikliği yapabilirsiniz.
Sağ kısımdaki işlemler menüsünden detay menüsüne tıklayarak talep detaylarını görebilir, henüz keşif yapılmadıysa keşif menüsünü açarak keşif bilgileri girebilir, düzenleme yapabilir, Siparişe/Teklife aktarma işlemi yapabilir ya da silebilirsiniz.
Yeni talep alındıktan sonra keşif yapıldıktan sonra Talep Listesinde ilgili talebin sağ tarafındaki işlemler menüsünden Keşif butonuna tıklayınız.
Açılan ekranda talep konusu, müşteri ünvanı, gsm, e-posta, adres gibi bilgiler talep bilgilerine göre otomatik gelmektedir. Keşif tarihi, keşif saati ve keşif notlarını girdikten sonra Kaydet butonuna basınız. İlgili talebin durumı Randevu Alındı durumundan Keşif Yapıldı durumuna geçecektir.
İşlem sıranıza göre bu talep için İşlemler menüsünden Siparişe/Teklife aktar işlemi yapabilirsiniz.