Doğalgaz tesisat firmaları, elektrik/elektronik şirketleri ve diğer saha satış ve hizmet sektörlerinde geleneksel iş yönetim, envanter ve sipariş tedarik, üretim, dağıtım, finans ve muhasebe, personel ve kaynak tüketim kaydı ve müşteri ilişkileri yönetimi gibi işlevlerin dijitalleşmesi son yıllarda işletmelere hem iş yükünde hem de maliyette tasarruf imkanı sağlıyor. OzotesERP – Tesisat İş Yönetim Sistemleri, ihtiyaç duyulan tüm modülleriyle profesyonel iş hayatının en kullanışlı online uygulamalarından biri olarak kabul görmektedir.
Türkçeye ‘’Kurumsal Kaynak Planlama” olarak çevrilebilecek ERP (Enterprise Resource Planning) son yıllarda küçük, orta ve büyük ölçekli tüm şirketlerde değer kazanan bir uygulama olarak ifade edilmektedir. Doğalgaz tesisatı şirketleri, elektrik/elektronik firmaları ve buna benzer saha satış ve hizmet dallarının kullanabileceği ERP yazılımları, işletmelerin zaman ve kaynak yönetimini destekleyen kurumsal iş yönetim uygulamalarıdır.
Günümüzde pandemi sebebiyle işletmelerde ciddi bir iş, zaman ve kaynak yönetimi ihtiyacı doğmuştur. Geleneksel kayıt, rapor ve ve aktivite uygulamaları hem insan gücünü hem de işletme maliyetini olumsuz etkilediği için verimli ve tasarruflu yöntemlere olan yönelim artmıştır. Kişisel veya kurumsal işletmelerin şirket içindeki finansal ve operasyonel faaliyetlerini sistematik biçimde yönebilecekleri kullanıcı dostu OzotesERP’nin kullanım alanları şu şekilde özetlenebilir;
OzotesERP – Tesisat İş Yönetim Sistemleri ile envanter, kaynak, personel ve stok kaydı, malzeme ihtiyaç ve tüketim kaydı, nakit, çek ve banka ödemelerinin kaydı ve detaylı faaliyet rapor çıktısı, bütçe gelir-gider tablosunun farklı para birimlerine ve vergi giderleri ya da vergi iadelerinin cariye olan oranı vb. işletmelerin finans ve muhasebe kalemlerinin tümünü ilgili modüller aracılığıyla yönetebilirsiniz.
Özellikle doğalgaz ve elektrik/elektronik şirketlerinde projelerin içerdiği malzemeler sayıca fazladır. Her bir materyalin kullanım sıklığı, hammadde ve diğer kaynak tedariğindeki indirim ve iskonto oranlarının proje teslim tarihi için hayati önem taşır. Proje kabul ve sipariş sürecinin kolay ve hızlı biçimde gerçekleştirilmesi, kusursuz ve kayıtlı envanter kaydı ile mümkündür. Stokta kalmayan ürün, hammadde ya da kaynakların ön siparişlerini oluşturup tedarik zinciri yönetimini stok seviyelerine göre şekillendirebilirsiniz.
Sürekli, sezonluk, mevcut veya potansiyel müşterilerinizle olan etkileşimi hem geçmişe hem de geleceğe yönelik şekilde ölçümleyerek sipariş alım ve hizmet sunum sürecini kolayca sağlayabilmek için OzotesERP ile gereksiz işyükünden, angaryadan ve maliyetten tasarruf edebilirsiniz. Müşteri ilişkileri yönetimi her sektör ve ölçekte işletmenin geçmişe yönelik kayıtlar ışığında geleceğe dair öngörülerde bulunabileceği bir proje yönetim modülü olmakla beraber zaman, mekan ve kaynak planını kendi ihtiyacınıza göre çizelge haline getirebilirsiniz.
2021 yılı itibariyle tüm üretim, dağıtım ve hizmet sektörleri küçük, orta veya büyük ölçekli fark etmeksizin işletmelerdeki aksiyonları tek bir merkezden alamıyor. Müşteri, personel ve kaynaklarınızı doğru kullanarak satışlarınızı artırabileceğiniz OzotesERP ile proje yönetimleriniz kolaylaşacak. Ürün, hizmet ve çözümlerimiz hakkında detaylı bilgi almak için www.programofisi.com.tr web adresini ziyaret edebilir; ücretsiz demo ya da sipariş isteği oluşturabilirsiniz.