Tesisat firmalarının en önemli sıkıntılarından biri de iş planındaki karmaşadır. Proje ve iş-görev paylaşım sürecini planlı ve programlı bir şekilde ilerletmek işletmelerin öncelikli hedefidir. Projeye atanacak personel, taşeron seçimi, ek gider maliyetleri vb. birçok planlamanın en doğru şekilde yönetilmesi gerekir. Bu aşamada doğalgaz, mekanik tesisat ve elektrik işletmeleri gibi profesyonel hizmet sektörlerine özel geliştirilmiş olan OzotesERP – Tesisat İş Yönetim Sistemleri uygulaması devreye girmektedir. OzotesERP ürün, hizmet ve çözümlerle ilgili firma aktivitelerine göre özelleştirilebilen onlarca modül ve içeriği ile proje süresince yöneticilerin ve personellerin kendi aralarındaki bilgi akışını sağladığı gibi, müşteri memnuniyetini de olumlu etkilemektedir.
OzotesERP Nedir?
Firmaların teklif sipariş süreçlerini ve satış projelerini yönetebilmeleri için geliştirilmiş olan bir online uygulamadır. Günümüzde kaynak, zaman ve müşteri ilişkileri yönetimi geleneksel yöntemlerle gerçekleştirilemeyecek durumdadır. İşletme projelerinde verim ve tasarruf sağlamak ciddi bir kazanımı ifade ederken, proje teslim tarihine uygun sistematik çalışmalar da müşteri memnuniyetine hizmet eder. Buradan hareketle OzotesERP uygulamasının genel özelliklerini şu şekilde özetlemek mümkündür;
Doğalgaz, elektrik/elektronik ve mekanik tesisat firmaları başta olmak üzere onlarca sektörün etkili biçimde kullanabilecekleri OzotesERP – Tesisat İş Yönetim Sistemleri bir ProgramOfisi iştirakidir. İşletmenizin kaynak, müşteri ve personel yönetimini akılcı çözümlerle buluşturun. Proje ve iş planlarınızı doğru şekilde yöneterek satışlarınızı artırabileceğiniz OzotesERP yazılımı ile tüm işlerinizi kolaylaştırabilirsiniz. Sektörünüze, işletme ölçeğinize ve kurumsal yapınıza uygun online uygulamalar için ProgramOfisi ürünlerini web sitemizden inceleyebilirsiniz. OzotesERP’ye özel ürün, hizmet ve çözümlerimiz hakkında detaylı bilgi almak için www.programofisi.com.tr web adresini ziyaret edebilir, ücretsiz demo talebinde bulunabilirsiniz.