Günümüzde elektrik/elektronik işi ile uğraşan birçok firma vardır. Bu firmalar elektrik arızası oluşan bölgelerde veya binalarda elektrik sorunlarını çözerler. Bunun yanı sıra elektrik tesisatı kurup alana güzel bir görünüm katarlar. Aynı zamanda elektronik aletlerin, iletişim sistemlerinin, projelerinin ve çalışmalarının geliştirilmesini sağlarlar. Buradan hareketle elektrik/elektronik işletmeleri için tedarik, teklif, personel ve müşteri ilişkileri yönetimi gibi iş-görev yönetim süreçlerini en iyi şekilde yönetebilmek için online bir yazılım olan OzotesERP uygulaması geliştirilmiştir.
OzotesERP – Tesisat İş Yönetim Sistemleri İle Muhasebe Uygulaması
Envanter, kaynak, personel ve stok kaydı, malzeme ihtiyaç ve tüketim kaydı, nakit ve banka ödemelerinin kaydı ve detaylı faaliyet rapor çıktısı, bütçe gelir-gider tablosunun farklı para birimleri ile takip edilebilmesi vb. finans ve muhasebe kalemlerinin tümünü OzotesERP ile yönetebilirsiniz. Aynı zamanda personel avans, masraf, maaş ödemeleri haricinde taşeron ve tedarikçi cari hesaplarını da takip edebilirsiniz.
Yalnızca elektrik/elektronik firmaları değil; doğalgaz firmaları, mekanik tesisat işletmeleri ve sıhhi tesisat merkezleri de OzotesERP ile detaylı ve etkili bir iş yönetim platformuna sahip olabilir. Proje teslim tarihlerine özel oluşturulan hatırlatıcılar ile zaman yönetimini; aktivite ve rapor modülleri ile personel yönetimini; iletişim numaraları ve firma detayları panelleri ile de müşteri yönetimini kolayca sağlayabilirsiniz.
OzotesERP Uygulaması Genel Özellikleri
Bir ProgramOfisi markası olan OzotesERP ile müşteri, personel ve kaynaklarınızı doğru şekilde kullanarak satışları arttırabilir, projelerinizi en iyi şekilde yönetebilirsiniz. ProgramOfisi size özel dijital çözümler ile hizmet vermeye devam ediyor! OzotesERP yazılımının tüm modüllerini incelemek için www.programofisi.com.tr web adresini ziyaret edebilir, ücretsiz demo kaydı oluşturabilirsiniz.