Hizmet Ekle
Müşteri siparişleriniz için hizmet takibi oluşturabileceğiniz menüdür. Yeni sipariş sonrası Hizmet Takibi menüsünden Hizmet Ekle menüsünü kullanarak yenileme ya da teknik destek benzeri hizmet tanımlamaları yapabilirsiniz. Böylelikle hizmet listesi menüsünden müşteri siparişlerinizi takip edebilirsiniz.
Hizmet Adı: Yeni hizmet adını yazınız.
İlişkilendirilen Hizmet Adı: Siparişi oluşturulmuş tüm hizmetler listelenir, hangi hizmet için tanımlama yapacaksanız listeden onu seçiniz.
Açıklama: Manuel açıklama yazınız.
Hizmet Grubu: Listeden seçiniz. Örn. Belgelendirme, teknik destek, yıllık yenileme vb.
Firma/Kişi: Hizmet takibi oluşturacağınız firma yada kişiyi listeden seçiniz.
İlgili Sipariş: Firma yada kişinin ilgili siparişini listeden seçiniz. (Firma/kişi seçildiğinde siparişleri otomatik gelir.)
Başlama Zamanı: Hizmet başlama zamanını ve süresini seçiniz. Örneğin 05.05.2020 1 Yıl.
Hizmet Türü: Hizmet türünü seçiniz.
Sms Hatırlatıcısı: Sms gönderilecekse işaretleyiniz.
Sms Süre: Sms gönderme süresini listeden seçiniz. Örneğin hizmet bitiminden 15 gün önce.
E-Posta Hatırlatıcısı: E-Posta gönderilecekse işaretleyiniz.
E-Posta Süre: E-Posta gönderme süresini listeden seçiniz. Örneğin hizmet bitiminden 15 gün önce.
Tüm işlemleri tamamladıktan sonra alt kısımdaki Kaydet butonuna basınız. Yeni hizmet eklenecekse kayıt işleminden sonra Yeni Kayıt butonuna basabilirsiniz.