İstek ve Şikayet Sistemi Nedir? Nasıl Çalışır?
Daire sakini, siteyle ilgili herhangi bir istek, öneri ve şikayetini sistem üzerinden yönetime gönderebilir. Bunun için daire sakinin kendi paneli üzerinden İstek ve Şikayetler menüsüne tıklaması gerekiyor.
Bu sayfa üzerinde, oluşturmuş olduğunuz tüm istek, şikayet ve önerileri görebilirsiniz.
Oluşturmuş olduğunuz İstek, şikayet veya öneriyi yönetimin görmüş olduğunu Görüldü alanındaki tik işaretinden takip edebilirsiniz. Yönetimin oluşturulan talebi hangi tarih ve saatte gördüğünü Görülme Tarihi alanından görebilirsiniz.
Yönetim tarafından cevaplanan talebin olumlu yada olumsuz cevaplandığını Olumlu alanından takip edebilirsiniz.
İstek ve şikayetin yönetimden kimin cevapladığını Cevaplayan alanından görebilirsiniz.