Sipariş Listesi
Hazırlanan siparişlerin izlenebildiği ve düzenlenebileceği menüdür.
Daha önce hazırlanmış olan teklifi siparişe aktardıktan sonra Sipariş Listesi menüsüne onay bekleniyor durumu ile görebilirsiniz.
İşlemler menüsünden onayla butonuna tıklamanız gerekmektedir.
Siparişi onayladıktan sonra durumu Açık Sipariş olarak değişecektir.
Ayrıca işlemler menüsünden sipariş detayını görebilir, düzenleme ve silme işlemi yapabilir, e-posta gönderme ve yazdırma işlemi yapabilir ve siparişi worde aktarabilirsiniz.
Sipariş onaylandıktan sonra projelendirmek için ilgili açık siparişin sağ tarafındaki İşlemler kısmından Planlama butonuna basınız.
Açılan ekranda müşteri, talep ve sipariş bilgileri otomatik olarak gelecektir. Ekip sorumlusu seçtikten sonra sağ alt köşedeki Planlama Ekle butonuna basınız.
İş Planı sekmesinden bölüm, alt bölüm, yer, işin adı, işlem adı, başlama tarihi ve saati, bitiş tarihi ve saati bilgilerini giriniz.
Taşeron/Personel sekmesinden bu iş planında çalışacak personel yada taşeronları seçiniz.
Ekipman Bedeli, Ek Giderler sekmesinden varsa giderleri işaretleyiniz.
Ürünler sekmesinden bu iş planında kullanılacak ürün miktarlarını Aktarılacak sekmesine ekleyiniz.
Gelir-Gider sekmesinde sipariş bedeli ve diğer giderlerin tutarlarını ve kalan toplam tutarı görebilirsiniz. Kaydet butonuna basınız.
Kaydet butonuna bastıktan sonra Planlama sayfasına yönlendirileceksiniz. Sayfanın alt kısmında iş planlarınızı görebilir, düzenleme ve silme işlemi yapabilirsiniz.
Açık siparişinize planlama ekledikten sonra ilgili siparişin durumunun Plan olarak değiştiğini göreceksiniz.
Aynı proje ile ilgili birden fazla iş planı ekleyebilirsiniz.
Proje detayları ve tanımlamaları için Bkz. Projeler menüsü.