Teknik destek nedir? Teknik servis yazılımı Bayi yönetimi Online teknik destek yazılımı Online teknik servis programı
“Müşterilerden gelen her türlü istek, şikayet ve iş talebinin kaydedilerek ilgili departman ve personele yönlendirilmesine olanak sağlar. Yönlendirilen taleplerin tamamlanma süreçlerinin izlenerek şirket müşteri hizmet kalitesinin artırılmasına yardımcı olur”
Yazılımın Bulunduğu Sektör
İş Yönetimi
web adresi
Whatsapp
%100 Yerli
Genel Bilgiler
“Teknik Destek Süreçlerinizi Yönetin!”
AVANTAJLARI
- Özellikle ofisten teknik destek ve servis işlemlerinde destek departmanının etkinlik ve verimliliğini artırır,
- Unutulma, gecikme gibi nedenlerden kaynaklanan iş kayıplarını minimize eder,
- Müşteri memnuniyeti ve bağlılığının artırılmasına katkıda bulunur,
GENEL ÖZELLİKLER
- Web sitesi üzerinden talep alabilme imkanı,
- Şirket içinde mail, telefon ve bizzat gelen kişilerden talep açabilme imkanı,
- Gelen taleplerin müşteri ve ilgili personel ile ilişkilendirilmesi,
- Açık taleplerde süre, durum takibi yapabilme,
- Erteleme nedenlerini görebilme,
- Tamamlanan taleplerin sms ve mail ile müşteriye bilgi verilebilmesi
- Tarih aralığına, talep konularına ve müşterilere göre raporlama
- Gelişmiş tanımlama ekranları ile istenen tüm konu, departman ve süreçlerin tanımlarının yapılabilmesi,
- Web sitesi üzerinde ürün ve hizmetlerle ilgili yardım ve bilgi portalı oluşturabilme
Ürün Özellikleri
Modüller
İncelemeler
Henüz inceleme yapılmadı.