Teknik destek nedir? Teknik servis yazılımı Bayi yönetimi Online teknik destek yazılımı Online teknik servis programı
  • Teknik Yardım ve Destek Bilgi Yönetim Sistemi

    TİCARETPAZARLAMA

“Müşterilerden gelen her türlü istek, şikayet ve iş talebinin kaydedilerek ilgili departman ve personele yönlendirilmesine olanak sağlar. Yönlendirilen taleplerin tamamlanma süreçlerinin izlenerek şirket müşteri hizmet kalitesinin artırılmasına yardımcı olur”

Yazılımın Bulunduğu Sektör
İş Yönetimi

web adresi

Whatsapp

%100 Yerli

“Teknik Destek Süreçlerinizi Yönetin!”

AVANTAJLARI

  • Özellikle ofisten teknik destek ve servis işlemlerinde destek departmanının etkinlik ve verimliliğini artırır,
  • Unutulma, gecikme gibi nedenlerden kaynaklanan iş kayıplarını minimize eder,
  • Müşteri memnuniyeti ve bağlılığının artırılmasına katkıda bulunur,

GENEL ÖZELLİKLER

  • Web sitesi üzerinden talep alabilme imkanı,
  • Şirket içinde mail, telefon ve bizzat gelen kişilerden talep açabilme imkanı,
  • Gelen taleplerin müşteri ve ilgili personel ile ilişkilendirilmesi,
  • Açık taleplerde süre, durum takibi yapabilme,
  • Erteleme nedenlerini görebilme,
  • Tamamlanan taleplerin sms ve mail ile müşteriye bilgi verilebilmesi
  • Tarih aralığına, talep konularına ve müşterilere göre raporlama
  • Gelişmiş tanımlama ekranları ile istenen tüm konu, departman ve süreçlerin tanımlarının yapılabilmesi,
  • Web sitesi üzerinde ürün ve hizmetlerle ilgili yardım ve bilgi portalı oluşturabilme

İncelemeler

Henüz inceleme yapılmadı.

Teknik Yardım ve Destek Bilgi Yönetim Sistemi
” için yorum yapan ilk kişi siz olun

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir