CRM – Müşteri İlişkileri Yönetimi Uygulaması
CRM (Customer Relationship Management) yazılımı ile birlikte mevcut ve potansiyel müşterilerinize yönelik tüm satış, pazarlama ve tedarik faaliyetlerini detaylı biçimde raporlanacak şekilde kayıt altına alabilir; kurumsal hafıza ve hizmet politikası oluşturmada önemli bir adım atabilirsiniz.
CRM – Müşteri İlişkileri Yönetimi Uygulaması Neleri Kapsar?
TicaretPazarlama – İş Yönetim Platformu’nun ana modüllerini ifade eden “Müşteri Yönetimi”, “Teklif Yönetimi”, “Satış Yönetimi”, “Ürün Yönetimi”, “Hatırlatıcı/Mesajlar/Ajanda/Randevu” ve bu modüllerin “Genel ve Görsel” olarak raporlanması için oluşturduğumuz özelleştirilen eklentiler aracılığıyla kurumsal proje süreçlerinizi kolay bir şekilde yönetebileceksiniz. İş sürecinize en uygun olan ve “CRM Kurumsal”da bulunan ana modüllere ek olarak ihtiyacınız dahilinde ilave modül talebinde bulunarak, satın almış olduğunuz paketleri genişletebilirsiniz.
CRM – Müşteri İlişkileri Yönetimi İle Bütçe Yönetimi
Özellikle pandemi koşulları sebebiyle işletmelerdeki gelir-gider uygulamaları köklü değişikliklere uğramıştır. Buna göre, minimum bütçeyle maksimum verim elde edilebilecek uygulamalar ön plana çıkmış; gereksiz giderlerin kısılarak tasarruf edilmesine özen gösterilmiştir. TicaretPazarlama – İş Yönetim Platformunda ihtiyacınız olmayan modülleri satın alarak gereksiz harcamalardan kaçınmış olursunuz. Kendi sektörünüze ve ihtiyaçlarına göre oluşturacağınız modül sepeti hakkında bilgi almak için bizimle iletişime geçebilirsiniz.
Kişisel veya kurumsal işletme sahipleri çalışanların iş planlarını, mevcut ve potansiyel müşterilerle yaptıkları telefon görüşmeleri, verdikleri teklifleri ve satışları, satılan ürünlere dair teknik detay ve stok takibini, şikayet, servis ve teslimat detayları hakkında yönlendirmede bulunmak isterler. Yukarıda sayılan kalemlerin geleneksel yöntemlerle işlenmesi hem emek hem de zaman kaybına neden olacağı için orta ve uzun vadede kullanışsız bir yöntem olacaktır.
İşletmelerde her ne kadar kalifiyeli personel istihdamı önemli bir değer olarak kabul görse de hata payı her zaman vardır. Müşteri, personel ve tedarikçilere yönelik tüm kayıt ve verilerin bir yazılım bünyesinde barındırılması olası hataların da önüne geçer. Geçmişe yönelik faaliyet ve aktivite kaydı ve dilendiği vakit rapor halinde ulaşılabilmesi, işletmelerin gelecek projelere ve uygulamalara yönelik öngörüde bulunmasına da yarar.
TicaretPazarlama – İş Yönetim Platformu İle Yapılabilecekler
ProgramOfisi iştirakinde olan TicaretPazarlama – İş Yönetim Platformu ile işletmenize katabileceğiniz değerler şu şekilde özetlenebilir;
ProgramOfisi Yazılım, Eğitim ve Danışmanlık A.Ş., Localveri Yazılım Ltd. Şti.’nin geliştirdiği yazılım ürünlerinin yurtiçi ve yurtdışında satış ve pazarlamasını yapmak, nitelikli biçimde sunmak ve eğitim ve destek hizmetlerini yerine getirmek amacıyla kurulmuştur. Alanında uzman yazılım, teknik destek ve proje ekibimiz ile ihtiyaçlarınızı analiz eder; size en uygun çözümü sunarız. Kurulum, devreye alma, işletim, eğitim ve destek süreçlerini eksiksiz biçimde ve tam zamanında tamamlayarak %100 müşteri memnuniyetiyle çalışırız. Ürün, hizmet ve size uygun çözümlerimiz hakkında daha detaylı bilgi almak için www.programofisi.com.tr web adresini ziyaret edebilir; modül içerikleri ve ürün açıklamalarını ister tarayıcı üstünden ister PDF olarak indirerek inceleyebilirsiniz.