Fatura ve Giderlerin Ödeme İşlemleri – Ödeme Ekle
Tahakkuk ettirilen fatura ve giderlerin ödeme kayıtlarının yapıldığı ekrandır.
* Fatura / İşlem No: Ödeme kaydı yapılacak faturayı seçmek için “Fatura Seç” butonuna basınız. Açılan pencerede işlem kaydı yapılacak faturayı seçiniz.
* Ödeme Tarihi : Ödeme Tarihi otomatik gelir. Ancak siz işlem yapılan tarihi değiştirebilirsiniz.
* Gider Türü : Ödeme kaydı yapılan gider türünü seçiniz, Gider türünün nasıl eklendiği için bakınız.
* Hesap Türü : Fatura seçildiğinde sistem otomatik Tedarikçi olarak getirir.
* Hesap : Fatura seçildiğinde tedarikçi bilgisi sistem tarafında getirilir.
* Ödenen Tutar : Fatura seçildiğinde tutar bilgisi sistem tarafından getirilir.
* Kasa / Banka : Ödemenin yapılma şeklini ve hangi kasadan yapıldığını seçiniz. Nakit ödeme için nakit kasa, banka vasıtası ile ödeme yapıldıysa Banka hesabını seçiniz.
* İşlem : Bankadan EFT veya Havale yapıldığında sistem Havale veya EFT ücretini, eğer komisyon tutarına bir tutar yazarsanız Genel Gider işlemlerine otomatik olarak yansıtır. Bu sayede banka giderlerini tek tek yazmak ile uğraşmazsınız. Komisyon tutarlarını tanımlamak için bakınız.
* Açıklama : Ödeme Kaydı ile ilgili bir açıklama girmek için bu alanı kullanınız.
“Kaydet” butonuna basarak işlemi kaydediniz.