Doğalgaz, tesisat ve elektrik işletmeleri gibi profesyonel hizmet sektörlerine özel
geliştirilmiş olan OzotesERP, iş yönetim platformları ve uygulamalarında yenilikçi,
pratik ve kullanışlı bir online uygulamadır. Ürün, hizmet ve çözümlerle ilgili firma
aktivitelerine göre özelleştirilebilen onlarca modül ve içeriği, proje süresince
yöneticilerin ve personellerin kendi aralarındaki bilgi akışını sağladığı gibi,
müşteri memnuniyetini de olumlu etkilemektedir.
OzotesERP – Tesisat İş Yönetim Sistemi Nedir?
Doğalgaz, mekanik tesisat ya da elektrik/elektronik sistem döşeme,
bakım-onarım ve teknik servis firmalarının ihtiyaçlarına yönelik geliştirilen online
bir uygulama olan OzotesERP, iş yönetim uygulamalarında zamandan, paradan
ve iş gücünden tasarruf sağlamayı önemseyen işletmelerin kullanabileceği
kullanıcı dostu bir yazılımdır. İşletmeler, mevcut ve potansiyel projelerine göre
çok detaylı iş takip modelleri oluşturabilir; bu modelleri personel ve yönetici
arasındaki ilişkilenmede efektif biçimde kullanabilirler.
OzotesERP İle Neler Yapılabilir?
OzotesERP – Tesisat İş Yönetim Sistemi’nin çalışma prensibini anlamak için bir
doğalgaz döşeme hizmeti veren firma üzerinden kullanılabilecek modülleri
tanıtacağız.
– Randevu Oluşturma: Mevcut veya potansiyel bir müşteri ile
gerçekleştirilecek tüm projelendirme, teknik bakım, onarım ve satış
işlemleri için randevu kayıtları ve notları oluşturulabilir. Böylece
işletmelerin zaman yönetimi layıkıyla gerçekleştirilmiş olur.- İş Planı Oluşturma: Projelendirme gerçekleştikten sonra doğalgaz
döşemesinin gerçekleştirilmesi için gereken tüm teknik ekipman ve
aparatlar, detaylı biçimde sisteme girilerek hammadde ve malzeme kaydı
tutulabilir. Kullanılacak boru türü, ısı geri kazanım araçları ya da bağlantı
aparatları gibi doğalgaz döşeme sürecindeki tüm elemanların detaylı kaydı
tutularak, ileri tarihli parça temini ve stok yönetimi de sağlanmış olur.
– Teknik Servis Randevuları: Doğalgaz kaçağı ya da kombi arızası gibi
problemlerden dolayı randevu talebi oluşturan müşteri için bir teknik
servis ekibi atanarak, yapılan tüm işlemlerin kaydı tutulabilir. Arıza tespit
ve tamir süresince gerçekleşen randevu detayları ve uygulanan teknik
işlemler girdi olarak kayıt altına alınarak proje takip ve yönetimiyle
ilgilenen şeflerin süreç hakkında bilgilendirilmesi sağlanır. Özellikle orta ve
uzun vadeli projelerde müşterilerin proje teslimiyle ilgili
bilgilendirilmesinde projenin ne kadarının tamamlandığı hakkında detaylı
bilgi vermek isteyen işletmeler, OzotesERP ile bunu sağlayabilir.
– Proje Oluşturma: İnşası yeni tamamlanan 5 katlı bir apartmanın doğalgaz
altyapısı ve bina içi sistemi oluşturulacak. İşletmemiz, proje başlangıç
tarihini, hedeflenen teslim tarihini, projeye dair bilinmesi gereken genel ve
özel tüm notları, yönetici ve personelin proje hakkında edinmesi gereken
tüm bilgiler ‘’rol atama’’ ve ‘’ekip oluşturma’’ işlemleri gerçekleştikten sonra
kullanıma hazırdır.
Elektrik/elektronik, mekanik tesisat, doğalgaz ve kombi işletmeleri başta olmak
üzere tüm hizmet sektörlerinin ihtiyaçları referans alınarak hazırlanan
OzotesERP – Tesisat İş Yönetim Sistemi, ProgramOfisi A.Ş. ürünüdür. Ürün,
hizmet ve çözümlerimiz hakkında daha detaylı bilgi almak için
www.programofisi.com.tr web adresini ziyaret edebilir; bilgi ve sipariş kaydı
oluşturabilirsiniz