• Facebook
  • Twitter
  • Instagram
  • LinkedIn
  • Youtube
  • Bayi / Müşteri Girişi
  • Online Ödeme
  • 0Alışveriş Sepeti
ProgramOfisi
  • Ürünler
  • Hizmetler
  • Teknik Destek
  • Referanslar
  • Kurumsal
  • Bayilik
  • Blog
  • İletişim
  • Ara
  • Menu Menu

Personel Maaş ve Giderlerini Ekleme

6 Mayıs 2021/in Gider ve Ödemeler, Kolay Kullanım Kılavuzu SiteBYS /tarafından muyesser

Profesyonel Site Yönetim Firmalarında çalışan SGK’sı Profesyonel yönetim firması tarafından ödenen bina görevlilerinin maaş, avans, vb. gider tahakkukları yine “Fatura – Gider Ekle” ekranından yapılır. Fatura – Gider Ekleme ile Personel Giderleri ekleme işlemi arasındaki fark;

* Gider Türü : Personel gideri için bir gider türü seçiniz, Listede yok ise eklemek için Tanımlar ve Ayarlar bölümüne gidiniz.

* Hesap Türü : Personel Seçiniz

* Hesap : “Seç” butonuna basınca çıkan ekranda giderin ekleneceği personeli seçiniz.

Diğer bölümler Fatura ve Gider Ekleme ile aynı şekildedir.

Fatura ve Gider ödeme zamanlarının hatırlatılması

Fatura ve gider kayıt işlemleri sırasında Son Ödeme Tarihi belirlendikten sonra altta bulunan “Hatırlatmaya Ekle” işaretlendiği zaman sistem, bu işlemi Ajandaya kaydeder. Ödeme günü geldiğinde hem ana sayfada hem de ajanda da yapılacak ödeme işlemi, site/bina yönetimine sisteme giriş yaptığında gösterilir. 

Bu sayfayı paylaş
  • Paylaş Facebook
  • Paylaş Twitter
  • Paylaş WhatsApp
  • Paylaş Pinterest
  • Paylaş LinkedIn
  • Mail üzerinden paylaş
https://programofisi.com.tr/wp-content/uploads/2021/03/programofisi-logo-color11.svg 0 0 muyesser https://programofisi.com.tr/wp-content/uploads/2021/03/programofisi-logo-color11.svg muyesser2021-05-06 14:25:242021-06-12 09:45:52Personel Maaş ve Giderlerini Ekleme
Hafta içi 09:00 - 18:00
destek hattı 444 35 72
info@programofisi.com.tr

Gelişmelerden haberdar olmak için
mail listemize kayıt olun!

PROGRAMOFİSİ YAZILIM EĞİTİM ve DANIŞMANLIK A.Ş. © 2021. Tüm Hakları Saklıdır. LOCALVERİ
Gider Faturası Ekleme Fatura & Gider Listesi Sayfanın başına dön